طب چینی است مفید برای بیماران مبتلا به PKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی است مفید برای بیماران مبتلا به PKD

آیا شما از PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) رنج می برند یا یک سابقه خانوادگی PKD؟ آیا شما در مورد طب چینی چیزی شنیده اید؟ آیا شما تعجب که آیا طب چینی برای بیماران PKD مفید است یا نه؟ اگر شما می خواهید برای به دست آوردن برخی از اطلاعات در مورد طب چینی و یا PKD در جزئیات، لطفا با دکتر آنلاین برای مشاوره رایگان.
در آغاز این مقاله، اجازه دهید بیشتر در مورد طب چینی یاد بگیرند.
طب چینی یک سری از درمان از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، داغ فشرده درمان، درمان، چرخه درمان سم از بین بردن، پا بارث، فتیلهگذاری، طب سوزنی و غیره است.
طب چینی در چین برای هزاران سال توسعه یافته است. در حال حاضر، آن را به یک درمان پیچیده است که قادر به جلوگیری، تشخیص و درمان بیماری های از ریشه است.
سپس، آنچه به PKD است؟
همانطور که همه ما می دانیم، PKD، یک بیماری کلیوی ژنتیکی، به معنی کیست های بزرگ و کوچک بی شماری رو به رشد در کلیه وجود دارد. به عنوان یک نتیجه، عملکرد کلیه را پایین و پایین تر در این وضعیت تبدیل خواهد شد. است که می گویند، سموم خواهد شد در بدن رسوب می کند و بیماران برخی از علائم مانند درد پشت، تورم، فشار خون بالا، و غیره
از این رو، چگونه به درمان PKD با طب چینی؟
سم از بین بردن درمانی است که در بیرون راندن همه چیز ناخواسته در سراسر بدن است. اطمینان، یک محیط داخلی تمیز ایجاد خواهد شد. به طوری که، کیست کاسته می شوند، کلیه از بیشتر مخرب جلوگیری و آن را با ارزش است برای کلیه به بهبود می یابند.
در عین حال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، ادم درمانی، سلول های بنیادی، فتیلهگذاری و درمان های دیگر را به کلیه در بازسازی کمک می کند.
هنگامی که توسعه از کیست متوقف شده است، کلیه شروع به تجدید. پس از آن، بیماران مبتلا به PKD یک زندگی عادی داشته باشد.
حتی اگر کلیه به خوبی می شود، بیماران همچنین نیاز به پرداخت توجه بیشتری به رژیم غذایی دفتر خاطرات، زندگی به سبک، عادات خوب و غیره.
اگر شما علاقه مند در طب چینی و یا تلاش در PKD، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: